Et musikalsk møde mellem børn og forældre

Sutter og salmesang giver mulighed for en helt særlig kontakt mellem barnet og barnets forældre. Til levende musik på flyglet og under ledelse af en sanger og rytmikunderviser får børnene mulighed for at opleve salmerne gennem sanserne: ved at se, føle, lytte og bevæge sig. Vi synger, danser og vugger salmernes stemning ind i barnet. Kirkens smukke rum medvirker til at skabe en helt særlig oplevelse for både børn og voksne. Vi glæder os til at møde dig og dit barn.
Ved sangpædagog Victoria Omberg.
Sutter og salmesang foregår i kirken på torsdage kl. 10.00-11.00.

Sutter og salmesang:
Sutter og salmesang er for spædbørn fra 0 til ca. 1 år med en forælder eller bedsteforælder. Underviser: musikpædagog Eva-Louise Rønnevig.
I efterårs-, vinter- og påskeferien er der ikke Sutter og salmesang.

Vinter- forårssæsonen begynder 9. januar og slutter 16. maj.
Der afsluttes med hygge, te og kaffe for forældrene og det er gratis at deltage. Alle er velkomne.

For tilmelding via tilmeldingsformular, klik her

Se videoen fra Sutter og salmesang

Hilsen fra babysalmesang

Kære babysalmere.

Ih,  hvor vi savner jer! Vi håber sådan at vi snart kan ses igen.

Vi har lavet endnu en lille hilsen til jer, som vi håber bringer glæde hos både børn og voksne.

Kærlig hilsen Eva-Louise og Bo

Fastelavnshilsen til babysalmesang

Kære babysalmere.

Vi håber at I har det godt.

Her får I en lille fastelavnshilsen, og så håber vi at vi snart kan ses igen og synge sammen.

Kh Eva-Louise og Bo

Børn og familier